tag:blogger.com,1999:blog-71887469788769131602024-03-08T21:06:31.060+01:00Wydział Geodezji - strefa interesantaCzarekhttp://www.blogger.com/profile/08420351294335452853noreply@blogger.comBlogger9125tag:blogger.com,1999:blog-7188746978876913160.post-43687945349217382762022-03-28T09:38:00.056+02:002022-03-30T12:01:25.607+02:00Zniesienie ograniczeń w bezpośredniej obsłudze interesantów<div style="text-align: justify;">
<br />
Informujemy, że od dnia 28 marca 2022 roku zostały zniesione ograniczenia w bezpośredniej obsłudze interesantów. Rekomendowaną formą składania wniosków pozostaje korzystanie z <b>e-usług geoportalu powiatu olsztyńskiego</b>. Szczegóły można znaleźć w naszych poradnikach:
<br /><br />
<hn title="przejdź do załatw sprawę - wnioski i formularze"><a href="https://strefainteresanta.powiat-olsztynski.pl/p/zaatw-sprawe-wnioski-i-formularze.html" target="_blank">https://strefainteresanta.powiat-olsztynski.pl/p/zaatw-sprawe-wnioski-i-formularze.html</a></hn>
<br /><br /><br /><br />
</div>Czarekhttp://www.blogger.com/profile/08420351294335452853noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7188746978876913160.post-31535099176413108912021-12-23T09:21:00.001+01:002022-06-07T08:36:26.413+02:0024.12.2021 oraz 07.01.2022 - Urząd nieczynny<p><br /></p><p style="text-align: justify;">Szanowni Interesanci, informujemy, że w dniach <i>24 grudnia 2021 r.</i> oraz <i>7 stycznia 2022 r.</i> <span style="color: red;"><u>Starostwo Powiatowe w Olsztynie będzie zamknięte</u></span>. Prosimy o zaplanowanie wizyty w urzędzie w innym terminie. Za utrudnienia przepraszamy.</p><p><br /></p>Czarekhttp://www.blogger.com/profile/08420351294335452853noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7188746978876913160.post-47870238913066246752021-03-10T20:31:00.000+01:002021-03-10T20:31:13.674+01:00Ankieta dotycząca korzystania z e-usług uruchomionych na Geoportalu<div style="text-align: justify;">
<br />
Wszystkich użytkowników Geoportalu Powiatu Olsztyńskiego zachęcamy do wypełnienia ankiety dotyczącej korzystania z e-usług uruchomionych na Geoportalu. Została ona utworzona na zlecenie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Warmińsko-Mazurskiego.
<br /><br />
Państwa odpowiedzi pozwolą zrozumieć, jak oceniają Państwo usługę i co warto w niej poprawić. Wypełnienie ankiety nie zajmie więcej niż 3 minuty.
<br /><br />
Ankieta jest anonimowa.
<br /><br />
<hn title="przejdź do ankiety"><a href="https://badanie.panelankietowy.pl/index.php?r=survey/index&sid=485166&lang=pl" target="_blank">https://badanie.panelankietowy.pl/index.php?r=survey/index&sid=485166&lang=pl</a></hn>
<br /><br /><br /><br />
</div>Czarekhttp://www.blogger.com/profile/08420351294335452853noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7188746978876913160.post-60441634650922801402020-08-28T13:15:00.005+02:002021-06-16T13:40:29.474+02:00[ Aktualizacja ] - Informacja o sposobie złożenia zamówienia dokumentów z ewidencji gruntów i budynków oraz państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.<p><br /></p><p><span style="background-color: #e74c3c; color: white; font-size: 1.5em;">UWAGA: Ograniczenia w bezpośredniej obsłudze interesantów</span></p><div style="text-align: justify;"><div>W związku z zaistniałą sytuacją epidemiologiczną rekomendowaną formą zamawiania dokumentów jest e-usługa geoportal powiatu olsztyńskiego. Instrukcje krok po kroku, jak zamawiać on-line, znajdują się w zakładce <a href="https://strefainteresanta.powiat-olsztynski.pl/p/tutoriale.html" target="_blank">Poradnik zamawiania dokumentów on-line</a>. Wnioski złożone przez geoportal wpływają bezpośrednio na stanowisko obsługi i realizowane są na bieżąco. Zapewnia to najkrótszy termin realizacji.</div><div><br /></div><div>Dla osób nieposiadających możliwości korzystania z e-usług pozostaje, tradycyjna korespondencyjna forma za pośrednictwem operatora pocztowego. <b>Wnioski można również umieścić w specjalnym pojemniku ustawionym przy wejściu do Starostwa od strony wewnętrznego parkingu od ulicy Kopernika.</b></div><div><br /></div><div>Odbiór zamówionych i opłaconych dokumentów <span style="color: red;"><u><a href="http://geodezja.powiat-olsztynski.pl" style="background-color: white;" target="_blank"><b>po wcześniejszej e-rezerwacji terminy na konkretny dzień.</b></a></u></span></div><div><br /></div><div>Szczegółowe informacje, kontakty oraz wnioski do pobrania znajdują się w zakładce <a href="https://strefainteresanta.powiat-olsztynski.pl/p/zaatw-sprawe-wnioski-i-formularze.html" target="_blank">Załatw sprawę - wnioski i formularze</a> oraz na stronie podmiotowej BIP: <a href="https://bip.powiat-olsztynski.pl/5012/wydzial-geodezji.html" target="_blank">https://bip.powiat-olsztynski.pl/5012/wydzial-geodezji.html</a></div><div><br /></div></div><div style="text-align: justify;"><b style="font-family: "trebuchet ms", sans-serif;">Podstawowe informacje:</b></div><span face=""><span face=""></span></span><br /><div style="text-align: justify;"><div><span face="">Chcąc skorzystać z zamówienia na dokumenty niezawierające danych osobowych wystarczy bezpłatnie założyć konto użytkownika i zweryfikować je za pomocą adresu e-mail. Wszelkie dane i informacje dotyczące złożonego wniosku dostępne są po wejściu w szczegóły złożonego wcześniej wniosku.</span></div></div><div style="text-align: justify;"><div><span face=""><br /></span></div></div><div style="text-align: justify;"><span face=""><span>W przypadku wniosków o materiały zawierające dane osobowe np. wypis i wyrys z ewidencji gruntów, oprócz założenia konta, konieczne jest potwierdzenie konta przez profil zaufany ePUAP. Składając zamówienie, należy zwrócić uwagę, czy wnioskodawca jest właścicielem przedmiotowej działki. W przypadku, gdy dla danego zakresu zamówienia osoba nie jest właścicielem, konieczne jest dołączenie do wniosku potwierdzenia tzw. interesu prawnego (pełnomocnictwa i ewentualnej opłaty skarbowej na konto: Urzędu Miasta Olsztyn nr: 63 1020 3541 0000 5002 0290 3227 lub przedstawienie odpowiedniej podstawy prawnej żądania danych). Dokumenty potwierdzające interes prawny należy dołączyć do wniosku jako załącznik w formacie PDF. Podobnie jak w przypadku pozostałych wniosków, zamówione dokumenty oraz informacje dotyczące postępu realizacji wniosku, dostępne są po wejściu w szczegóły złożonego wcześniej wniosku.</span><span face=""></span></span></div><span face=""><span face=""></span></span><br /><b style="font-family: "trebuchet ms", sans-serif; text-align: justify;">Dodatkowe informacje o przebiegu składania zamówienia.</b><br /><span face=""><span face=""></span></span><span face=""><span face=""></span></span><br /><span face="" style="text-align: justify;">Przy wypełnianiu formularza wniosku prosimy o uzupełnienie wszystkich wymaganych pól.</span><br /><span face="" style="color: white; text-align: justify;"><b style="background-color: red;">WAŻNE</b></span><span face="" style="text-align: justify;"> jest aby na wniosku w polu </span><b style="font-family: "trebuchet ms", sans-serif; text-align: justify;"><i>Dodatkowe wyjaśnienia</i></b><span face="" style="text-align: justify;">, </span><u style="font-family: "trebuchet ms", sans-serif; text-align: justify;">zawrzeć cel na jaki zamawiane są materiały (np. decyzji o warunkach zabudowy, do notariusza lub księgi wieczystej, itp.). Informacja ta ułatwi pracownikowi starostwa jego weryfikację i jednocześnie przyspieszy realizację.</u><br /><div style="text-align: justify;"><div><span face=""><br /></span></div></div><div style="text-align: justify;"><span face=""><b><span style="background-color: red; color: white;">UWAGA:</span></b><span> Składając zamówienie za pośrednictwem e-usług prosimy podczas składania zamówienia, </span><span style="background-color: white; color: red;"><b>nie wybierać formy przekazania dokumentów na e-mail</b></span><span style="color: #b45f06;">.</span><span> Ze względu na procedury bezpieczeństwa przesyłanych danych, przygotowane pliki udostępniane są tylko za pośrednictwem systemu w którym wpłynął wniosek.</span><span face=""></span></span></div><span face=""><span face=""></span></span><br /><div style="text-align: justify;"><span face=""><span>Opłatę za zamówienie należy dokonać po złożeniu wniosku i otrzymaniu w systemie dokumentu obliczenia opłaty (DOO). </span><span style="color: red;"><b>Prosimy o niedokonywanie przedpłat. </b></span><span face=""></span></span></div><div style="text-align: justify;"><div><span face=""><br /></span></div></div><hr style="text-align: justify;" /><div style="text-align: center;"><div style="text-align: justify;"><div style="text-align: center;"><div style="text-align: justify;"><div><div><span face="">Dopuszcza się również składanie wniosków w wykorzystaniem platformy ePUAP (z pominięciem geoportalu), jednak wpływają one wtedy na kancelarię urzędu po czym są dekretowane i przekazywane do odpowiedniego wydziału przez co czas realizacji będzie dłuższy.</span></div></div></div></div></div></div><div style="text-align: justify;"><div><span face="" style="color: red;"><b>Jednocześnie informujemy, że nie realizujemy wniosków wysłanych do Wydziału Geodezji poprzez email.</b></span></div></div><hr /><div style="text-align: center;"><div style="text-align: justify;"><div style="text-align: center;"><div style="text-align: justify;"><div style="text-align: left;"><span face=""><br /></span></div></div></div></div></div><div style="text-align: justify;"><div><br /></div></div><span face=""><span face=""></span></span><br /><div><div style="text-align: justify;"></div></div>Czarekhttp://www.blogger.com/profile/08420351294335452853noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7188746978876913160.post-58266481519316351482020-07-28T09:25:00.002+02:002020-07-28T09:36:38.231+02:00Przerwa w działaniu geoportalu<br /><div>W dniu 29 lipca 2020 w godzinach 8:00 - 11:00 przeprowadzane będą prace konserwacyjne. W związku z tym wstrzymany będzie dostęp do geoportalu oraz modułu zamawiania materiałów zasobu. Przepraszamy za ewentualne utrudnienia.</div><div><br /></div><div><br /></div><div><br /></div><div><br /></div>Czarekhttp://www.blogger.com/profile/08420351294335452853noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7188746978876913160.post-32597081361726245112020-05-07T12:29:00.012+02:002021-06-16T13:41:28.651+02:00Informacja o sposobie złożenia zamówienia dokumentów z ewidencji gruntów i budynków oraz państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.<p><span style="background-color: #e74c3c; color: white; font-size: 1.5em;"><br /></span></p><p><span style="background-color: #e74c3c; color: white; font-size: 1.5em;">UWAGA: Możliwość osobistego załatwiania spraw została wstrzymana do odwołania</span></p>
<div style="text-align: justify;"><br /></div>
<div style="text-align: justify;">
<span face=""trebuchet ms", sans-serif">W związku z zaistniałą sytuacją epidemiologiczną rekomendowaną formą zamawiania dokumentów jest e-usługa geoportal powiatu olsztyńskiego. Instrukcje krok po kroku, jak zamawiać on-line, znajdują się w zakładce <a href="https://strefainteresanta.powiat-olsztynski.pl/p/tutoriale.html">Poradnik zamawiania dokumentów on-line</a>. Wnioski złożone przez geoportal wpływają bezpośrednio na stanowisko obsługi i realizowane są na bieżąco. Zapewnia to najkrótszy termin realizacji.</span></div>
<div style="text-align: justify;"><p><span face=""trebuchet ms", sans-serif">Dla osób nieposiadających możliwości korzystania z e-usług pozostaje, tradycyjna korespondencyjna forma za pośrednictwem operatora pocztowego. <b>Wnioski można również umieścić w specjalnym pojemniku ustawionym przy wejściu do Starostwa od strony wewnętrznego parkingu od ulicy Kopernika.</b></span></p></div>
<div style="text-align: justify;">
<span face=""trebuchet ms", sans-serif">Szczegółowe informacje oraz wnioski do pobrania znajdują się w zakładce <a href="https://strefainteresanta.powiat-olsztynski.pl/p/zaatw-sprawe-wnioski-i-formularze.html">Załatw sprawę - wnioski i formularze</a> oraz na stronie podmiotowej BIP: <a href="https://bip.powiat-olsztynski.pl/5012/wydzial-geodezji.html" target="_blank">https://bip.powiat-olsztynski.pl/5012/wydzial-geodezji.html</a></span></div>
<div style="text-align: justify;">
<p><span face=""trebuchet ms", sans-serif">W sprawach pilnych i niezbędnych, bezpośredni kontakt z interesantami może być zrealizowany przez pracowników Wydziału Geodezji, po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym <br />tel. 89 521 05 49<br />tel. 89 521 05 34<br />tel. 89 521 05 48</span></p><p><span face=""trebuchet ms", sans-serif"><br /></span></p></div>
<div style="text-align: justify;"><b style="font-family: "trebuchet ms", sans-serif; text-align: justify;">Podstawowe informacje:</b></div>
<span face=""trebuchet ms", sans-serif"><span face=""trebuchet ms", sans-serif">
</span>
</span><br />
<div style="text-align: justify;">
<div style="text-align: justify;">
<span face=""trebuchet ms", sans-serif">Chcąc skorzystać z zamówienia na dokumenty niezawierające danych osobowych wystarczy bezpłatnie założyć konto użytkownika i zweryfikować je za pomocą adresu e-mail. Wszelkie dane i informacje dotyczące złożonego wniosku dostępne są po wejściu w szczegóły złożonego wcześniej wniosku.</span></div>
</div>
<div style="text-align: justify;">
<div style="text-align: justify;">
<span face=""trebuchet ms", sans-serif"><br /></span></div>
</div>
<div style="text-align: justify;">
<span face=""trebuchet ms", sans-serif"><span style="text-align: justify;">W przypadku wniosków o materiały zawierające dane osobowe np. wypis i wyrys z ewidencji gruntów, oprócz założenia konta, konieczne jest potwierdzenie konta przez profil zaufany ePUAP. Składając zamówienie, należy zwrócić uwagę, czy wnioskodawca jest właścicielem przedmiotowej działki. W przypadku, gdy dla danego zakresu zamówienia osoba nie jest właścicielem, konieczne jest dołączenie do wniosku potwierdzenia tzw. interesu prawnego (pełnomocnictwa i ewentualnej opłaty skarbowej na konto: Urzędu Miasta Olsztyn nr: 63 1020 3541 0000 5002 0290 3227 lub przedstawienie odpowiedniej podstawy prawnej żądania danych). Dokumenty potwierdzające interes prawny należy dołączyć do wniosku jako załącznik w formacie PDF. Podobnie jak w przypadku pozostałych wniosków, zamówione dokumenty oraz informacje dotyczące postępu realizacji wniosku, dostępne są po wejściu w szczegóły złożonego wcześniej wniosku.</span><span face=""trebuchet ms", sans-serif"></span></span></div>
<span face=""trebuchet ms", sans-serif"><span face=""trebuchet ms", sans-serif">
</span>
</span><br />
<b style="font-family: "trebuchet ms", sans-serif; text-align: justify;">Dodatkowe informacje o przebiegu składania zamówienia.</b><br />
<span face=""trebuchet ms", sans-serif">
<span face=""trebuchet ms", sans-serif"></span></span>
<span face=""trebuchet ms", sans-serif"><span face=""trebuchet ms", sans-serif">
</span>
</span><br />
<span face=""trebuchet ms", sans-serif" style="text-align: justify;">Przy wypełnianiu formularza wniosku prosimy o uzupełnienie wszystkich wymaganych pól.</span><br />
<span face=""trebuchet ms", sans-serif" style="color: white; text-align: justify;"><b style="background-color: red;">WAŻNE</b></span><span face=""trebuchet ms", sans-serif" style="text-align: justify;"> jest aby na wniosku w polu </span><b style="font-family: "trebuchet ms", sans-serif; text-align: justify;"><i>Dodatkowe wyjaśnienia</i></b><span face=""trebuchet ms", sans-serif" style="text-align: justify;">, </span><u style="font-family: "trebuchet ms", sans-serif; text-align: justify;">zawrzeć cel na jaki zamawiane są materiały (np. decyzji o warunkach zabudowy, do notariusza lub księgi wieczystej, itp.). Informacja ta ułatwi pracownikowi starostwa jego weryfikację i jednocześnie przyspieszy realizację.</u><br />
<div style="text-align: justify;">
<div style="text-align: justify;">
<span face=""trebuchet ms", sans-serif"><br /></span></div>
</div>
<div style="text-align: justify;">
<span face=""trebuchet ms", sans-serif"><b style="text-align: justify;"><span style="background-color: red; color: white;">UWAGA:</span></b><span style="text-align: justify;"> Składając zamówienie za pośrednictwem e-usług prosimy podczas składania zamówienia, </span><span style="background-color: white; color: red; text-align: justify;"><b>nie wybierać formy przekazania dokumentów na e-mail</b></span><span style="color: #b45f06; text-align: justify;">.</span><span style="text-align: justify;"> Ze względu na procedury bezpieczeństwa przesyłanych danych, przygotowane pliki udostępniane są tylko za pośrednictwem systemu w którym wpłynął wniosek.</span><span face=""trebuchet ms", sans-serif"></span></span></div>
<span face=""trebuchet ms", sans-serif"><span face=""trebuchet ms", sans-serif">
</span>
</span><br />
<div style="text-align: justify;">
<span face=""trebuchet ms", sans-serif"><span style="text-align: justify;">Opłatę za zamówienie należy dokonać po złożeniu wniosku i otrzymaniu w systemie dokumentu obliczenia opłaty (DOO). </span><span style="color: red; text-align: justify;"><b>Prosimy o niedokonywanie przedpłat. </b></span><span face=""trebuchet ms", sans-serif"></span></span></div>
<div style="text-align: justify;"><div style="text-align: justify;"><span face=""trebuchet ms", sans-serif"><br /></span></div>
</div>
<hr style="text-align: justify;" />
<div style="text-align: center;">
<div style="text-align: justify;">
<div style="text-align: center;">
<div style="text-align: justify;">
<div style="text-align: justify;">
<div style="text-align: justify;">
<span face=""trebuchet ms", sans-serif">Dopuszcza się również składanie wniosków w wykorzystaniem platformy ePUAP (z pominięciem geoportalu), jednak wpływają one wtedy na kancelarię urzędu po czym są dekretowane i przekazywane do odpowiedniego wydziału przez co czas realizacji będzie dłuższy.</span></div>
</div>
</div>
</div>
</div>
</div>
<div style="text-align: justify;">
<div style="text-align: justify;">
<span face=""trebuchet ms", sans-serif" style="color: red;"><b>Jednocześnie informujemy, że nie realizujemy wniosków wysłanych do Wydziału Geodezji poprzez email.</b></span></div>
</div>
<hr style="text-align: left;" />
<div style="text-align: center;">
<div style="text-align: justify;">
<div style="text-align: center;">
<div style="text-align: justify;">
<div style="text-align: left;">
<span face=""trebuchet ms", sans-serif"><br /></span></div>
</div>
</div>
</div>
</div>
<div style="text-align: justify;">
<div style="text-align: justify;"><br /></div></div>
<span face=""trebuchet ms", sans-serif"><span face=""trebuchet ms", sans-serif">
</span>
</span><br />
<div>
<div style="text-align: justify;">
<div style="text-align: justify;">
<br /></div>
</div>
</div>
Czarekhttp://www.blogger.com/profile/08420351294335452853noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7188746978876913160.post-25107064601833525052020-04-24T11:55:00.000+02:002020-04-24T12:19:14.119+02:00Tymczasowy profil zaufany<br />
<div style="text-align: justify;">
<span style="font-family: "trebuchet ms" , sans-serif;">Do załatwienia wielu spraw urzędowych, także na naszym Geoportalu, wymagany jest Profil Zaufany. W obecnej sytuacji epidemiologicznej może być to utrudnione. W przypadku braku możliwości utworzenia profilu zaufanego poprzez np. stronę banku, Ministerstwo Cyfryzacji udostępniło możliwość utworzenia <b>tymczasowego profilu zaufanego</b>.</span></div>
<span style="font-family: "trebuchet ms" , sans-serif;">
</span>
<br />
<div>
<hr style="text-align: justify;" />
<span style="font-family: "trebuchet ms" , sans-serif;">Więcej informacji o tymczasowym profilu zaufanym:<br /><b> <a href="https://www.gov.pl/web/cyfryzacja/tymczasowy-profil-zaufany--juz-jest" target="_blank">https://www.gov.pl/web/cyfryzacja/tymczasowy-profil-zaufany--juz-jest</a></b></span></div>
<div>
<hr style="text-align: justify;" />
<span style="font-family: "trebuchet ms" , sans-serif;">Tymczasowy profil zaufany można utworzyć tu:<br /><b> <a href="https://moj.gov.pl/uslugi/engine/ng/index?xFormsAppName=TymczasowyProfilZaufany" target="_blank">https://moj.gov.pl/uslugi/engine/ng/index?xFormsAppName=TymczasowyProfilZaufany</a></b></span><br />
<hr style="text-align: justify;" />
<span style="font-family: "trebuchet ms" , sans-serif;"><br /></span>
<span style="font-family: "trebuchet ms" , sans-serif;"><br /></span>
<span style="font-family: "trebuchet ms" , sans-serif;"><br /></span></div>
Czarekhttp://www.blogger.com/profile/08420351294335452853noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7188746978876913160.post-56008814183583513732020-03-31T14:12:00.003+02:002020-03-31T14:17:19.689+02:00Zmiana rachunku bankowego<br />
<span style="font-family: "trebuchet ms" , sans-serif;"> <span style="font-family: "trebuchet ms" , sans-serif;"> Informujemy, że od dnia <b>1 kwietnia 2020</b> roku zmienia się rachunek bankowy Starostwa Powiatowego w Olsztynie. O</span><span style="font-family: "trebuchet ms" , sans-serif;">bsługę przejmie </span><b>Getin Noble Bank S.A.</b></span><br />
<span style="font-family: "trebuchet ms" , sans-serif;"><span style="font-family: "trebuchet ms" , sans-serif;"><br /></span><span style="font-family: "trebuchet ms" , sans-serif;">Nowy numer rachunku: </span><b>46 1560 0013 2013 1105 7000 0003</b></span><br />
<span style="font-family: "trebuchet ms" , sans-serif;"><span style="font-family: "trebuchet ms" , sans-serif;"><b><br /></b></span><span style="font-family: "trebuchet ms" , sans-serif;"> Wpłat można dokonywać również od 1 kwietnia 2020r. w oddziale Getin Noble Bank S.A. przy ul Wilczyńskiego19, 10-686 Olsztyn</span></span><br />
<span style="font-family: "trebuchet ms" , sans-serif;"><span style="font-family: "trebuchet ms" , sans-serif;"><br /></span></span>
<span style="font-family: "trebuchet ms" , sans-serif;"><span style="font-family: "trebuchet ms" , sans-serif;"><br /></span></span>Czarekhttp://www.blogger.com/profile/08420351294335452853noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7188746978876913160.post-55824251424413801672020-03-12T13:52:00.000+01:002020-04-01T10:10:48.633+02:00Komunikat Wydziału Geodezji w związku z wystąpieniem wirusa SARS-CoV-2<div>
<div style="text-align: left;">
<span style="font-family: "trebuchet ms" , sans-serif;"><br /></span></div>
<div style="text-align: left;">
<span style="font-family: "trebuchet ms" , sans-serif;"><b>Szanowni Państwo, </b></span></div>
<div style="text-align: left;">
<span style="font-family: "trebuchet ms" , sans-serif;"><br /></span></div>
<div style="text-align: left;">
<span style="font-family: "trebuchet ms" , sans-serif;">W sytuacji ryzyka rozwoju epidemii wywołanej przez nowego wirusa SARS-CoV-2, określanym "koronawirusem" prosimy o zachowanie podstawowych zasad postępowania wskazanych przez Głównego Inspektora Sanitarnego, w tym między innymi unikać gromadzenia się w dużych skupiskach ludzkich.</span></div>
<div style="text-align: left;">
<span style="font-family: "trebuchet ms" , sans-serif;"><br /></span></div>
<div style="text-align: left;">
<span style="font-family: "trebuchet ms" , sans-serif;">W związku z powyższym informujemy, że zostały zmienione zasady obsługi interesantów na stanowisku do spraw z zakresu ewidencji gruntów i budynków oraz udostępniania materiałów z powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego.</span></div>
<div style="text-align: left;">
<span style="font-family: "trebuchet ms" , sans-serif;"><br /></span></div>
<div style="text-align: left;">
<span style="font-family: "trebuchet ms" , sans-serif;"><b>Od dnia 13.03.2020 r. do odwołania stanowisko obsługi interesantów w siedzibie starostwa w Olsztynie i zamiejscowe stanowisko pracy w Biskupcu będzie nieczynne. </b></span></div>
<div style="text-align: left;">
<span style="font-family: "trebuchet ms" , sans-serif;"><br /></span></div>
<div style="text-align: left;">
<span style="font-family: "trebuchet ms" , sans-serif;">Wnioski o wydanie danych należy składać wyłącznie:</span></div>
<div style="text-align: left;">
<span style="font-family: "trebuchet ms" , sans-serif;">- za pośrednictwem geoportalu powiatowego http://powiatolsztynski.geoportal2.pl/</span></div>
<div style="text-align: left;">
<span style="font-family: "trebuchet ms" , sans-serif;">- za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej na platformie ePUAP</span></div>
<div style="text-align: left;">
<span style="font-family: "trebuchet ms" , sans-serif;">- korespondencyjnie na adres - Starostwo Powiatowe w Olsztynie, Wydział Geodezji </span></div>
<div style="text-align: left;">
<span style="font-family: "trebuchet ms" , sans-serif;"> Plac Bema 5, 10-516, Olsztyn.</span></div>
<div style="text-align: left;">
<span style="font-family: "trebuchet ms" , sans-serif;"><br /></span></div>
<div style="text-align: left;">
<span style="font-family: "trebuchet ms" , sans-serif;">Wszelkich informacji udzielamy pod numerami telefonów:</span></div>
<div style="text-align: left;">
<span style="font-family: "trebuchet ms" , sans-serif;"><br /></span></div>
<div style="text-align: left;">
<span style="font-family: "trebuchet ms" , sans-serif;">- 89 521 05 34</span></div>
<div style="text-align: left;">
<span style="font-family: "trebuchet ms" , sans-serif;">- 89 523 28 29</span></div>
<div style="text-align: left;">
<span style="font-family: "trebuchet ms" , sans-serif;">- 89 521 05 35</span></div>
<div style="text-align: left;">
<span style="font-family: "trebuchet ms" , sans-serif;">- 89 523 28 77</span></div>
<div style="text-align: left;">
<span style="font-family: "trebuchet ms" , sans-serif;"><br /></span></div>
<div style="text-align: left;">
<span style="font-family: "trebuchet ms" , sans-serif;">Można też zadzwonić do Biura Obsługi Interesantów, skąd nastąpi przekierowanie do właściwej komórki organizacyjnej: tel. 89 521 05 19, 89 527 21 30, fax 89 527 24 14, e-mail: starostwo@powiat-olsztynski.pl.</span></div>
</div>
<div style="text-align: left;">
<br style="background-color: #f2f5f7; color: #362b36; font-family: Arial, sans-serif; font-size: 13.2px;" /></div>
Czarekhttp://www.blogger.com/profile/08420351294335452853noreply@blogger.comCentral Europe50.3784723 14.970598239.958028299999995 -5.6836988 60.7989163 35.6248952